472 / [The supremes] Where did our love go –A dónde se fue nuestro amor

Álbum
Where did our love go

Supremes - Where did our love go

Baby, baby
baby, don't leave me
ooh, please don't leave me
all by myself.

Baby, baby
baby, no me dejes
ooh, por favor no me dejes
completamente sola.

I've got this yearning, burning
yearning feelin' inside me
ooh, deep inside me
and it hurts so bad.

Tengo este anhelo, quema
anhelo que siento dentro de mi
ooh, en lo profundo de mi
y lastima demasiado.

You came into my heart
so tenderly
with a burning love
that stings like a bee.

Llegaste a mi corazón
tan tiernamente
con un amor ardiente
que picaba como una abeja.

Now that I surrender
so helplessly
you now wanna leave
ooh, you wanna leave me.

Ahora que me rindo
sin poder hacer nada
ahora, quieres marcharte
ooh, quieres abandonarme.

Ooh, baby, baby
where did our love go?
ooh, don't you want me
don't you want me no more.

Ooh, baby, baby,
¿A dónde se fue nuestro amor?
ooh, ¿No me quieres?
¿No me quieres más?

Ooh, baby

Ooh, baby.

Ooh, baby
baby, baby
where did our love go
and all your promisses
of a love forever more,

Ooh, baby,
baby, baby,
¿A dónde se fue nuestro amor?
¿Y todas tus promesas
de un amor eterno?

I've got this yearning, burning
yearning feelin' inside me
ooh, deep inside me
and it hurts so bad,

Tengo este anhelo, quema
anhelo que siento dentro de mi
ooh, en lo profundo de mi
y lastima demasiado.

Before you won my heart
you were a perfect guy
but now that you got me
you wanna leave me behind
baby, baby, ooh baby.

Antes que ganaras mi corazón
eras un tipo perfecto
pero ahora que me tienes
quieres dejarme atrás
baby, baby, ooh, baby.

Baby, baby don't leave me
ooh, please don't leave me
all by myself.

Baby, baby, no me dejes
ooh, por favor no me dejes
completamente sola.

Ooh, baby, baby
where did our love go?

Ooh, baby, baby,
¿A dónde se fue nuestro amor?

http://youtu.be/izzKUoxL11E

Comentarios

También te gustará: